مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-02سياسي

آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات به فرمانداران فارس


مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضایی امروز، 10 مهر در حاشیه کارگاه آموزشی دو روزه فرآیند انتخابات فرمانداران فارس، گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد که در این کارگاه از ظرفیت مربیان انتخابات اداره کل سیاسی وانتخابات استانداری استفاده و همچنین با برنامه ریزی کمیته آموزش ستاد انتخابات استان انجام شد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: با تاکید استاندار در خصوص اهمیت موضوع برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متولیان برگزاری انتخابات این دوره برگزار شد و بصورت منظم و هدفمند با کمک و برنامه ریزی کمیته آموزش ستاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات به فرمانداران فارس

آموزش فرآیندهای برگزاری انتخابات به فرمانداران فارس