مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-13اقتصادي

بررسی طرح های مشترک ایران و بانک توسعه اسلامی در نشست سالانه بانک جهانی


وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی در مراکش درباره اجرای پروژه های در دست اجرای بانک توسعه اسلامی در کشورمان با رییس این بانک گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در مراکش با محمد الجاسر رییس بانک توسعه اسلامی ملاقات و گفتگو کرد؛ این دیدار در ادامه رایزنی های فشرده دو سال اخیر با بانک توسعه اسلامی و با هدف پیشبرد برنامه های مشترک همکاری دو طرف است.

در این ملاقات آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای بانک توسعه اسلامی در ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و رییس بانک توسعه اسلامی از ابتکارات وزیر اقتصاد و تیم همراه وی در دو سال گذشته برای حل مسأله بدهی های به جا مانده از سالهای گذشته ایران به بانک تشکر و قدردانی کرد.

  رییس بانک توسعه اسلامی اظهار داشت: در دوره فعلی علیرغم باقی ماندن مسائل مرتبط با تحریم؛ به سبب تغییر رویکرد جدی دولت به تقویت روابط خود با بانک به عنوان یکی از مهمترین سهامداران آن؛ به صورتی محسوس شرایط همکاری دو طرف تغییر کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با استمرار این روند موضوعات اندک باقیمانده بین طرفین نیز حل و فصل شده و زمینه اجرای پروژه های جدید بین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح های مشترک ایران و بانک توسعه اسلامی در نشست سالانه بانک جهانی

بررسی طرح های مشترک ایران و بانک توسعه اسلامی در نشست سالانه بانک جهانی