مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:012023-10-09اجتماعي

خبر خوب از گرایش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یک رشته


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان برنامه های کیفت بخشی در راستای پیشبرد مسایل آموزشی و تربیتی برای سال تحصیلی جاری پیش بینی کرده است که به مرور در مدارس اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد جمالی آرند در جلسه شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در بیش از سه هزار آموزشگاه و قریب هشت هزار کلاس درس در سطح استان با شعار مدرسه قوی _ایران قوی آغاز شد، گفت: در راستای عدالت آموزشی توجه به مدارس عادی دولتی مورد تاکید است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل تقویت این آموزشگاه ها از جهت سرانه وسایل کمک آموزشی و برگزاری کلاس های فوق برنامه مورد توجه ویژه است.

وی توسعه متوازن رشته ای را یکی از اولویت های اساسی و تحولی آموزش و پرورش استان دانست و عنوان کرد: در توسعه رشته ریاضی و فنی و حرفه ای نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته ایم به نحوی که فضای هنرستان های استان جوابگوی پذیرش هنر جویان نیست.

جمالی آرند ،نقش خانواده ها و رسانه های محلی در توسعه متوازن رشته ای را مهم دانست و گفت: باید همراهی و همکاری لازم را جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان متناسب با شرایط استان و استعداد دانش آموزان داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از گرایش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یک رشته

خبر خوب از گرایش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یک رشته