مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-25دانش

«طرح ملی پویش»؛ راهکار دانشگاه آزاد اسلامی برای اشتغال دانشجویان


«طرح ملی پویش»، طرح دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رابطه با اشتغال دانشجویان است که برای اولین بار توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در راستای کمک به حل معضل اشتغال جوانان ارائه شد، - ایسنا/اصفهان طرح ملی پویش ، طرح دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رابطه با اشتغال دانشجویان است که برای اولین بار توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در راستای کمک به حل معضل اشتغال جوانان ارائه شد، از سال 1398 تاکنون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا است.

  پیام نجفی، رییس دانشگاه آزاد واحد خوراسگان امروز دوشنبه، 3 مهر ماه در نشست خبری با بیان اینکه در استان اصفهان بالغ بر 3 هزار دانشجو همزمان با تحصیل در زمینه ای مرتبط به رشته تحصیلی خود، مشغول به کار هستند، اظهار کرد: امسال استراتژی و برنامه دانشگاه آزاد واحد خوراسگان این است که رشته های کاربری که مورد نیاز کشور هستند را بیشتر رونق دهد.

نجفی با اشاره به اهمیت موضوع تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، افزود: بهترین گردشگران، گردشگران علمی و فرهنگی هستند و دانشجو پیش ران جریان گردشگری علمی و فرهنگی است.

بنابراین، اگر می خواهیم توسعه گردشگری در کشور داشته باشیم، باید بتوانیم دانشجویان خارجی را جذب کنیم و محقق کردن این امر یکی از رسالت های ما در این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح ملی پویش»؛ راهکار دانشگاه آزاد اسلامی برای اشتغال دانشجویان

«طرح ملی پویش»؛ راهکار دانشگاه آزاد اسلامی برای اشتغال دانشجویان