مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-27سياسي

امنیت روانی جامعه، خط قرمز دادستانی اردبیل


دادستان اردبیل در دومین همایش رسانه، چالش ها و فرصت ها بار دیگر بر موضع قبلی خود تاکید جدی داشت، وی با قوت بیشتری بیان می کند که «امنیت روانی مردم و جامعه خط قرمز دادستانی» است و در این مسیر تعارفی وجود ندارد.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل در دومین همایش رسانه، چالش ها و فرصت ها بار دیگر بر موضع قبلی خود تاکید جدی داشت، وی با قوت بیشتری بیان می کند که امنیت روانی مردم و جامعه خط قرمز دادستانی است و در این مسیر تعارفی وجود ندارد.

این همان موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری در آخرین دیدار خود با مسئولان قضایی به آن اشاره داشته و حفاظت از امنیت روانی جامعه را یکی از موارد احیای حقوق عامه مطرح نمودند.

واقعیت این است در جامعه ای که به شدت تحت تاثیر منفی و شدید جریانات معاند از طریق فضای مجازی قرار دارد، ایجاد بدبینی، نارضایتی، حیا زدایی و غیرت زدایی، سیاه نمایی و بازی با آبروی افراد می تواند دامنه قضاوت های عمومی و تصورات ذهنی را گسترش داده و در کنار مباحث اقتصادی و معیشتی، امنیت روانی را دچار آسیب های جدی نماید.

یکی از مهمترین مطالبات مردم از دستگاه قضایی، برخورد جدی با نشردهندگان اخبار کذب، ترویج کنندگان بی بند و باری و خشونت و مسببان هتک حرمت است که باعث تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار اخبار غیرواقعی در بستر فضای مجازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت روانی جامعه، خط قرمز دادستانی اردبیل

امنیت روانی جامعه، خط قرمز دادستانی اردبیل