مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-03سياسي

آمادگی 120 اکیپ شرکت آبفا لرستان برای فصل بارندگی ها


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از راه اندازی قرارگاه مواجهه با بارندگی های سیل آسا در استان خبر داد و گفت: 120 اکیپ شرکت برای فصل بارندگی ها آمادگی دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از راه اندازی قرارگاه مواجهه با بارندگی های سیل آسا در استان خبر داد و گفت: 120 اکیپ شرکت برای فصل بارندگی ها آمادگی دارد.

یاسر اکبریان دهم مهر ماه در جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب لرستان که با محوریت آمادگی برای فصل بارندگی ها برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های گسترده همکاران در فصل گرما اظهار کرد: علی رغم شرایط بسیار سختی که در فصل گرما امسال در استان وجود داشت و براساس داده های هواشناسی تابستانی که گذشت گرمترین تابستان در چند دهه اخیر بوده ولی با برنامه ریزی و ایجاد قرارگاه رصد و پایش شرکت و همکاری مطلوب مردم توانستیم با سلامت از آن عبور کنیم.

وی در خصوص آمادگی هرچه بیشتر شرکت برای مواجهه با بارندگی های سیل آسا بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج های بارندگی در نیمه اول مهرماه به استان و احتمال وقوع سیل و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی برای تأسیسات شرکت و عدم توقف خدمات به مردم ضمن ایجاد قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا و برای نیمه دوم سال همه واحدهای مربوطه بایستی در آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 120 اکیپ شرکت آبفا لرستان برای فصل بارندگی ها

آمادگی 120 اکیپ شرکت آبفا لرستان برای فصل بارندگی ها