مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:562023-09-30پزشكي

معاون وزیر بهداشت: روند نرخ باروری در کشور افزایشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از پروژه های درمانی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، با بیان اینکه رویکرد وزارت بهداشت در دولت سیزدهم تعالی نظام سلامت است؛ اظهارکرد: پروژه های حوزه سلامت در خراسان شمالی شتاب گرفته است و به موازات آن حضور هم استانی ها برای دریافت خدمات درمانی به دیگر استان ها کاهش یافته است.

وی راه اندازی پروژه های درمانی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان را در تسهیل ارائه خدمات به مردم مثبت ذکر کرد و گفت: با کاهش اعزام و مراجعه بیماران به سایر استان ها، ضمن کاهش هزینه های درمان، خطرات جاده ای نیز کاهش می یابد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جبران نیازهای حوزه سلامت و اجرای عدالت در این حوزه در خراسان شمالی از برنامه های ماست، افزود: تامین نیروی انسانی و تجهیزات تا زمانی که هیچ بیماری نیاز به خروج استان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را نداشته باشد ادامه دارد.

کریمی با بیان این که وزارت بهداشت، به دنبال جبران عقب ماندگی ها در کشور و دست یافتن به تعالی در مسیرهای پیشرفت است، عنوان کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور وجود ندارد و بر عکس آن در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: روند نرخ باروری در کشور افزایشی شد

معاون وزیر بهداشت: روند نرخ باروری در کشور افزایشی شد