مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-21اقتصادي

تازه ترین آلبوم های بازار موسیقی کدامند؟


در اولین ماه پاییز آلبوم های جدیدی روانه بازار موسیقی شده اند که هرکدام حال و هوای خاص خود را دارند؛ البته همه این آثار در ژانرهای غیر از پاپ تولید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر تولید آلبوم موسیقی به خاطر هزینه های بالا به حداقل رسیده است و بیشتر آلبوم هایی هم که تولید می شوند در ژانرهایی غیر از موسیقی پاپ هستند.

علت هم این است که اهالی موسیقی پاپ از آنجایی که انتشار آلبوم توجیه اقتصادی ندارند، ترجیح می دهند تک آهنگ هایی به صورت رایگان منتشر کنند و درآمد خود را از راه کنسرت داشته باشند.

حالا اما نگاهی خواهیم داشت به آثاری که طی روزهای اخیر در قالب آلبوم منتشر شده اند: زنگ خاطره آلبوم زنگ خاطره اثری از بابک شهرکی و سهیل سلیم زاده، با آهنگسازی کوییچی ساکادا، کیتارو و آکیرا شیگرو سنشی، میتسوکو هوری، کریستوفر گانینگ، دیوید نیومن، استفان فلاهرتی، لین سو سان و ترو فویوکی است.

این آلبوم در سبک پاپ و شامل 11 عدد قطعه موسیقی از جمله سال های دور از خانه ، از سرزمین شمالی ، آناستازیا ، دختری به نام نل ، بچه های مدرسه والت ، پوارو ، خاله ریزه ، حنا ، دختری در مزرعه ، بابا لنگ دراز ، داستان زندگی و جاده ابریشم است.

سه گاهِ هادی فیض آبادی خالق این اثر درباره آن نوشته است: این مجموعه بی هیچ داعیه ای، تنها حاصل برداشت و تجربه شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آلبوم های بازار موسیقی کدامند؟

تازه ترین آلبوم های بازار موسیقی کدامند؟