مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 00:212023-10-04سياسي

پروژه سوم مهساسازی ضدانقلاب هم شکست خورد


نیما شایان مدیر ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ماجرا را اینطور شرح داد: روز دوشنبه 10 مهر ماه ساعت 15، پرسنل انتظامات پردیس دانشکده کشاورزی با یک مورد قانون شکنی و هنجارشکنی در نقطه ای از دانشکده مواجه شده و بر حسب وظیفه به مواجهه با دو دانشجوی قانون شکن پرداخته و به ایشان تذکر می دهند.

شایان به درخواست یکی از این دانشجویان از مامور انتظامات جهت منتقل نشدن موضوع ناهنجاری به والدینش اشاره کرد و توضیح داد: نهادسازی صورت گرفته به منظور تقویت ارتباط دانشگاه با نهاد خانواده دارای سابقه طولانی است و یک جنبه از آن همیاری دانشگاه و خانواده در پرداختن به موضوعات تربیتی دانشجو و هدایت درست است.

مدیر ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران افزود: یکی از این دانشجویان در پی استرس ناشی از احتمال انتقال موضوع ناهنجاری به خانواده اش، به درمانگاه واقع در پردیس مراجعه می کند و پس از حدود نیم ساعت و اطمینان از بهبودی، دانشجو به سلامت از درمانگاه مرخص و از دانشگاه خارج می شود.

مسؤول ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران در ادامه به تحریف و دروغ پردازی رسانه های معاند اشاره کرد و اظهار کرد: آنچه که در رسانه های معاند و برخی اکانت های فضای مجازی در خصوص اتفاق دانشکده کشاورزی کرج گفته می شود، ترکیبی از بزرگنمایی، وارونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سوم مهساسازی ضدانقلاب هم شکست خورد

پروژه سوم مهساسازی ضدانقلاب هم شکست خورد