مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-15سياسي

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات اوقاف گیلان تقدیر شدند


اختتامیه مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات قرآن گیلان با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه گیلان در موقوفه طالب زاده رودسر برگزار و از 45 برگزیده مسابقات قرآن و 10 خانواده معظم شهدا تقدیر شد.

- ایسنا/گیلان اختتامیه مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات قرآن گیلان با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه گیلان در موقوفه طالب زاده رودسر برگزار و از 45 برگزیده مسابقات قرآن و 10 خانواده معظم شهدا تقدیر شد.

آیت الله فلاحتی امروز، 23 مهر در مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات استان قرآن کریم که در مسجد موقوفه طالب زاده رودسر برگزار شد، با بیان اینکه روز به روز از مهجوریت قرآن کم می شود، اظهار کرد: حمله به اسلام، اسلام هراسی و شیعه هراسی نشان می دهد اسلام به سرعت در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه برنامه های ایران هراسی و هجمه های متعدد دشمنان نشان می دهد ایران قلب ملت ها را فتح کرده، افزود: در طول یک هزار و 450 سال، با وجود هجمه های مختلف قرآن همواره مصون مانده، عده ای که این کتاب را می سوزانند نشان می دهد که قرآن در میان ملت ها مانند آفتاب نفوذ کرده است.

امام جمعه رشت گفت: نسل امروز گرایش به قرآن دارد که نشان می دهد چه دیگران بخواهند و چه دیگران دیگران نخواهند این کتاب فتاح ساحات و ماندگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات اوقاف گیلان تقدیر شدند

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات اوقاف گیلان تقدیر شدند