مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-08اقتصادي

آب شیرین کن باسعیدو وارد مدار تولید شد


همزمان با روز روستا آب شیرین کن باسعیدو با گستره آب رسانی به 13 روستا با 12 هزار نفر جمعیت وارد مدار تولید و آزمایش برای پایدارسازی شبکه آبرسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی فرماندار قشم امروز در بازدید از آب شیرین کن باسعیدو اظهار داشت: آبشیرنکن چهار هزار مترمکعبی باسعیدو آب مورد نیاز 13 روستای باسعیدو، دوستکو، کانی، مرادی، گوری، درکو، دولاب، کُنار سیاه، تُم گس، عایشه آباد، سریگ، چاهو شرقی و چاهو غربی را تامین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه 12 هزار نفر از جامعه روستایی شهرستان قشم در این 13 روستای غربی سکونت دارند، افزود: عملیات احداث آب شیرینکن باسعیدو با سرمایه گذاری شرکت مدیریت تانا انرژی و سرمایه پذیری شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان آغاز و با تسهیل گری استاندار هرمزگان در سطوح ملی و استانی از امروز وارد مدار تولید شد.

  فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: مراحل نهایی آزمایش های لوله و اتصالات این آب شیرین کن به منظور پایداری شبکه توزیع در حال توزیع است و هم اینکپایش و رفع نقص از روستای باسعیدو تا روستای گوری انجام شده است.

محمدحسینی ادامه داد: سیاست دولت مردمی بر معطل نگاه نداشتن بهره برداری از طرح های خاتمه یافته تا مناسبت های خاص است و در همین راستا آب شیرینکن باسعیدو توسط مردم روستاهای هدفی که از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن باسعیدو وارد مدار تولید شد

آب شیرین کن باسعیدو وارد مدار تولید شد