مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-30سياسي

جنگ فرهنگی سخت تر از تهاجم نظامی است


امام جمعه پاوه مقابله با جنگ فرهنگی را سخت تر از مقابله با تهاجم نظامی دانست و گفت: متأسفانه دشمن فرهنگی غیرمریی است این مسئله سبب شده احساس خطر جدی نکنیم که این غفلت خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم(ص) قرآن  و اهل بیت(ع) محور اتحاد امت اسلامی با حضور بیش از 500 نفر از علمای اهل سنت و شیعه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در این مراسم،اظهار کرد: از زمان تولد اسلام و پیامبر(ص)دشمنان همواره از دشمنی با اسلام کوتاه نیامده و تا به امروز با جنگ نظامی و فرهنگی درگیر بوده ایم.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه و شهرستان های مرزی 8 سال سختی های جنگ تحمیلی را تجربه کردیم که علی رغم مرارت ها سربلند از میدان بیرون آمدیم.

امام جمعه پاوه به آثار مخرب جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره ای داشت و گفت: استعمار امروز با نقشه های شوم خود در قالب جنگ نرم و فرهنگی با ایجاد اختلاف مذهبی و قومی، گمراه کردن جوانان، طراحی حقوق زن و حریم شکنی در خانواده ها به دنبال به انحراف کشیدن ملت است.

وی مقابله با جنگ فرهنگی را سخت تر از مقابله با تهاجم نظامی دانست و افزود: متأسفانه دشمن فرهنگی غیرمریی است این مسئله سبب شده احساس خطر جدی نکنیم که این غف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ فرهنگی سخت تر از تهاجم نظامی است

جنگ فرهنگی سخت تر از تهاجم نظامی است