مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-06سياسي

پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد


رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن ها را راویان تمدن نوین و هویت ساز انقلاب خواند.

دکتر حسنی آهنگر، - نخستین دوره ملی آموزش بانوان راوی پیشرفت در دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن ها را راویان تمدن نوین و هویت ساز انقلاب خواند.

دکتر حسنی آهنگر، شرکت کنندگان دوره روایت پیشرفت را عاملی برای مقابله با هویت زدایی دشمن معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) از برگزاری دوره حضوری راویان پیشرفت خبر داد و گفت: به توفیق الهی و همانطور که در برنامه های تبیینی دانشگاه وجود دارد، دوره حضوری روایت پیشرفت خواهران در سه روز در حال برگزاری است.

دوره حضوری راویان پیشرفت در راستای معرفی پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران است که زیر پرچم این انقلاب توسط دانشمندان این مرز و بوم بدست آمده است.

حسنی آهنگر لازمه اصلی پیشرفت کشور را در شناخت دستاوردها و پیشرفت های موجود کشور دانست و دوره راویان پیشرفت را برای تحقق هویت شناسی مهم خواند و گفت: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام و به صورت ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد

پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد