مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-14اقتصادي

احیاء و توسعه ی دو واحد تولیدی در ایلام


جلسه هماهنگی احیای واحد تولیدی راکد گاوداری «مورت» و افزایش ظرفیت تولید علوفه آبدانان به میزان سالانه 30 هزار تُن در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

- ایسنا/ایلام جلسه هماهنگی احیای واحد تولیدی راکد گاوداری مورت و افزایش ظرفیت تولید علوفه آبدانان به میزان سالانه 30 هزار تُن در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

دکتر حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام 22 مهر در این نشست یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم را رونق تولید عنوان و اظهار کرد: مصمم به احیای واحدهای راکد در استان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به هماهنگی های لازم به منظور افزایش سطح کشت علوفه به میزان سالانه 30 هزار در زمینی به مساحت 803 هکتار در بخش کلات مورموری در شهرستان آبدانان گفت: با این اقدام علاوه بر افزایش بهره وری و اشتغال، خوراک مورد نیاز این واحد دامداری تعطیل شده نیز تأمین می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: واحد دامداری تعطیل شده مورت به یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان واگذار شده و به طور همزمان عملیات احیای واحد دامداری تعطیل شده با ظرفیت 240 رأس گاو شیری و یا 500 رأس گاو پرواری از این ماه آغاز می شود.

نماینده عالی دولت با تأکید بر رفع موانع تولید، افزود: شرط حمایت و رفع موانع برای احیای این واحد راکد، راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء و توسعه ی دو واحد تولیدی در ایلام

احیاء و توسعه ی دو واحد تولیدی در ایلام