مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-18اقتصادي

رشد 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در 6 ماهه نخست سالجاری 420 هزار و 359 نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان تردد کردند که این میزان رشد 54 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در 6 ماهه نخست سالجاری 420 هزار و 359 نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان تردد کردند که این میزان رشد 54 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد، 222هزار و 777 نفر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و 197 هزار و 582 مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میلک تردد انجام دادند.

وی در ادامه گفت: توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به عنوان دروازه ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری اهتمام ویژه ای بر توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

رشد 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان