مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-06سياسي

برای پیشگیری از سیل احتمالی پارسیان استاندار هرمزگان ورود کند


برای پیشگیری از بروز خسارت ناشی از سیل احتمالی پارسیان، استاندار و مدیرکل آب منطقه ای هرمزگان به مسئله ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به احیای سنت حسنه وقف توسط مؤمنین به  تفسیر آیه 20 سوره مزمل پرداخت.

وی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان داشت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است از همه مردم و مسئولان تقاضا دارم در تقویت فراجا کوشا باشند.

امام جمعه شهرستان پارسیان  ضمن تبریک روز نیروی دریایی سپاه به کارکنان مجاهد منطقه چهارم ندسا و تیپ ذوالفقار، اظهار داشت: شهید نادر مهدوی بزرگ مرد خطه جنوب بود که با کمترین امکانات به ناو و بالگردهای متجاوز آمریکایی حمله ور شد هرچند سینه او را با میخها سوراخ کردند و به شهادت رساندند ولی امنیت وعزت را برای ایران خرید.

حجت الاسلام اسماعیل نیا ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر و دامپزشکی، گفت: روستاییان و عشایر اهرم قدرتمند توسعه اقتصادی کشورند و باید مسئولان با حل مشکلات آنها زمینه استقرار روستاییان  در روستا وتولید را فراهم نمایند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته به همراه مدیرعامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشگیری از سیل احتمالی پارسیان استاندار هرمزگان ورود کند

برای پیشگیری از سیل احتمالی پارسیان استاندار هرمزگان ورود کند