مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-04سياسي

مجوز ساخت 32 سد در بالا دست کرخه توسط دولت قبل صادر شد


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دولت قبل مجوز ساخت 32 سد در بالا دست رودخانه کرخه صادر شد که برخی از آنها نیز به بهره برداری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری آل کثیر نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست خبری در حوزه علمیه الغدیر اهواز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خبرنگاران در جهاد تبیین نقشی ارزنده و بی بدیل دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در دفاع مقدس نیروهای مردمی نقش مهمی را ایفا کردند و به ندای شرعی ولی فقیه لبیک گفتند و در مقابل دشمن ایستادند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در تکمیل این بخش از سخنان خود تصریح کرد: اسلامی بودن و مردمی بودن 2 ویژگی مهم دوران هشت سال دفاع مقدس است که آن را متمایز می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس اخیر دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در این اجلاس رییس جمهور مدعو اصلی بودند که ما هم از این فرصت استفاده کردیم و مطالبات به حق مردم خوزستان را به گوش ایشان رساندیم.

حیدری آل کثیر عنوان کرد: در نامه ای که تهیه شد و به امضای تعدادی از اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز رسید بخشی از مشکلات مهم استان خوزستان را در چند موضوع مهم گردآوری کردیم و در اختیار رییس جمهور قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت 32 سد در بالا دست کرخه توسط دولت قبل صادر شد

مجوز ساخت 32 سد در بالا دست کرخه توسط دولت قبل صادر شد