مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-03سياسي

امیر سرتیپ شیخ: دستاورد جدیدی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش رونمایی می شود


سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش گفت: قرار است در رزمایش امسال دستاورد جدیدی را رونمایی کنیم که در حوزه رهگیری و انهدام هوایی قرار دارد تا ما بتوانیم با سامانه های هوا به هوا و هوا به زمین که در این پهپادها کارگزاری شده قدرت جدیدی را در حوزه اقتدار هوایی به دست بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه خبر سیما، گفت: رزمایش اقتدار پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت یک دقیقه بامداد امروز با رمز یا محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

پهپادهای ارتش در این رزمایش در گستره جغرافیایی کشور عزیزمان از جنوب تا شمال و شرق تا غرب از اماکن مختلف اماکن مختلف پرواز را انجام خواهند داد.

  وی افزود: آنچه که در این رزمایش برنامه ریزی شده و باید دنبال شود، به چالش کشیدن توان آفندی و پدافندی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دو گروه آفندی و پدافندی در دو منطقه و در قالب دو قرارگاه است که در حال اجرا شدن است .

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، با اشاره به مراحل برگزاری این رزمایش بیان کرد: در این رزمایش قرار است در دو روز آتی توان پرنده های ما در قالب عملیات آفندی در مقابل سامانه های جنگالی و سلاح های ما به عنوان سامانه های پدافندی در منطقه، راستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ شیخ: دستاورد جدیدی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش رونمایی می شود

امیر سرتیپ شیخ: دستاورد جدیدی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش رونمایی می شود