مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-02اجتماعي

توزیع 9 هزار کارت شهروندی طی شش ماه در ساوه


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از ارائه 9 هزار کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در 6 ماهه اول سال جاری به شهروندان ساوجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه علی اصغر آرمیده در نشست هماهنگی حمل و نقل درون شهری ساوه اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس های شهری از نیمه دوم سال گذشته و بهره مندی اتوبوس ها از دستگاه کارتخوان، ارائه کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

  وی افزود: ارائه کارت های شهروندی به سبب سرعت و سهولت کار در پرداخت الکترونیک، مورد توجه شهروندان قرار گرفت که در نیمه دوم سال گذشته 10 هزار و طی نیمه اول امسال 9 هزار کارت شهروندی به متقاضیان ارائه شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: تسریع در پرداخت کرایه اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران شهری، نظارت بهتر بر درآمد حاصل از حمل و نقل عمومی، ارزیابی میزان تقاضا و مدیریت عرضه در راستای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و همچنین کاهش معضلات بهداشتی ناشی از رد و بدل کردن پول نقد، از مهمترین مزایای استفاده از کارت الکترونیک شهروندی است.

 پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 9 هزار کارت شهروندی طی شش ماه در ساوه

توزیع 9 هزار کارت شهروندی طی شش ماه در ساوه