مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-23پزشكي

بوقلمون 4 برابر میگو فسفر دارد


فسفر موجود در بوقلمون 4 برابر میگو است (80% عامل تشکیل کلسیم در استخوان های بدن فسفر است) و میزان فسفر در بوقلمون 238 میلی گرم در 100 گرم است که این مسئله با توجه به پروتیین 81/28 درصدی موجود در گوشت بوقلمون بدین معنی است که پروتیین آن از هر گوشتی بیشتر است.

- فسفر موجود در بوقلمون 4 برابر میگو است (80% عامل تشکیل کلسیم در استخوان های بدن فسفر است) و میزان فسفر در بوقلمون 238 میلی گرم در 100 گرم است که این مسئله با توجه به پروتیین 81/28 درصدی موجود در گوشت بوقلمون بدین معنی است که پروتیین آن از هر گوشتی بیشتر است.

بوقلمون به دلیل وجود ویتامین A در این نوع گوشت نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و به دلیل وجود نوعی مواد خاص به نام اسیدآمینه تریپتوفان در گوشت آن، به افرادی مبتلا به افسردگی، توصیه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازصد آنلاین ، مصرف کنندگان استقبال چندانی از مصرف گوشت بوقلمون به عمل نمی آورند و برای توجیه این امر فرهنگ تغذیه ای و گران بودن گوشت بوقلمون را ذکر می کنند.

در سال های اخیر تولید و مصرف گوشت بوقلمون در بسیاری از کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا از یک روند افزایشی برخوردار بوده است.

پروتیین موجود در گوشت بوقلمون از هر گوشتی بیشتر است رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با اشاره به مزیت گوشت بوقلمون نسبت به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوقلمون 4 برابر میگو فسفر دارد

بوقلمون 4 برابر میگو فسفر دارد