مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-15اقتصادي

کاهش شتاب جریان تولید در روستاها/ لزوم توجه به مشاغل خانگی روستایی


مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: شتاب جریان تولید در روستاها کاهش یافته است و باید برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال از ظرفیت صنایع کوچک که هنر ناب بانوان روستایی است استفاده کرد و این مشاغل خانگی رونق یابد.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: شتاب جریان تولید در روستاها کاهش یافته است و باید برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال از ظرفیت صنایع کوچک که هنر ناب بانوان روستایی است استفاده کرد و این مشاغل خانگی رونق یابد.

حمید پاکپور در مراسم جشن ثبت جهانی شدن کاروانسرای تاریخی باغ شیخ ساوه که امروز، 23 مهرماه، همزمان با هفته فرهنگی ساوه با حضور مردم و مسئولان در مجاورت این بنای تاریخی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این آیین که با روز ملی روستا و عشایر تقارن دارد فراهم شدن فرصتی برای ارتقای نشاط اجتماعی در جوامع روستایی است تا اقشار مختلف روستایی نیز مثل شهرنشینان به مناسبت های مختلف در برنامه های پرشور و نشاط شرکت کنند.

وی افزود: مدیران فرهنگی و اجتماعی باید به افزایش فضای شور و نشاط و اتحاد و انسجام در روستاها کمک کنند.

ثبت جهانی کاروانسرای روستای باغ شیخ موجب شده که این روستا در عرصه جهانی مطرح شده و جذابیت دیگری در حوزه گردشگری بین المللی ایجاد شود تا پس از احیا و بازسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شتاب جریان تولید در روستاها/ لزوم توجه به مشاغل خانگی روستایی

کاهش شتاب جریان تولید در روستاها/ لزوم توجه به مشاغل خانگی روستایی