مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-24سياسي

جهاد تبیین بزرگترین ترس دشمنان است


مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را بزرگترین ترس دشمنان  دانست و بر ضرورت نقش آفرینی نخبگان در این عرصه تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را بزرگترین ترس دشمنان  دانست و بر ضرورت نقش آفرینی نخبگان در این عرصه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار ابراهیم جباری امروز، دوم مهرماه در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت شیراز با بیان اینکه دیپلماسی همسایه محور ایران، اندیشکده های آمریکایی را نگران کرده است، تاکید کرد: جهاد تبیین بزرگ ترین ترس دشمنان است برای همین باید آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مدنظر همگان به خصوص نخبگان باشد.

فرمانده سابق ولی امر با بیان اینکه مهم ترین نوع جنگ، ادراکی و شناختی است که با ادراک و فهم انسان ها کار دارد و در ذهن انسان ها تغییر ایجاد می کند، گفت: قله جنگ ترکیبی جنگ نرم و بازی با قلب و روح و ذهن جوانان است، از این رو هویت زدایی برنامه ای است که در اندیشکده های آمریکایی برای مقابله با ایران اسلامی نوشته شده است و در موضوع هویت زدایی نخستین مورد شبهه سازی به صورت فراوان است تا خودشان پاسخ دهی ناقص داشته باشند و مردم ایران دچار سردرگمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین بزرگترین ترس دشمنان است

جهاد تبیین بزرگترین ترس دشمنان است