مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-19سياسي

جوانان مکتب حاج قاسم در حوزه تولید اثربخش هستند


رییس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه امروز مهم ترین کار در کشور تولید است، خاطرنشان کرد: شهدا در امنیت، اقتصاد و علم چراغ راه ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا الله بداشتی، رییس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با بیان اینکه در جبهه مقاومت اتفاق بی نظیری افتاده است و عزیزان ما در جبهه مقاومت افتخاری آفریدند که دنیا انگشت به دهان ماند، اظهار کرد: دشمن کودک کش که نتوانست در میدان موفقیتی به دست بیاورد و برای جبران این شکست مدارس و بیمارستان ها را بمباران کرده است.

وی با بیان اینکه زنده بودن شهدا را در وصیت نامه آن ها می بینیم عنوان کرد: امروز تکلیف من و شما این است که ابتدا یاد شهید سپس زندگی نامه شهدا را به جوانان انتقال دهیم که این اتفاق شفابخش است.

الله بداشتی با بیان اینکه امروز مهم ترین کار در کشور تولید است، خاطرنشان کرد: شهدا در امنیت، اقتصاد و علم چراغ راه ما هستند.

رییس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، خاطرنشان کرد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مکتب حاج قاسم در حوزه تولید اثربخش هستند

جوانان مکتب حاج قاسم در حوزه تولید اثربخش هستند