مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-20ورزشي

ربیعی: تقابل با مس یکی از سخت ترین روزهای مربی گری من است


این بازی برای من خاص است، تقابل با مس یکی از سخت ترین روزهای 17، 18 سال کار مربی گری من خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: این بازی برای من خاص است، تقابل با مس یکی از سخت ترین روز های 17، 18 سال کار مربی گری من خواهد بود، مردم رفسنجان همیشه به من لطف داشتند، رفسنجان یک مکان ویژه در قلب من است و خاطرات خوبی دارم، برای من بسیار ارزشمند است که شهروند افتخاری رفسنجان هستم.

وی ادامه داد: مس تیم بسیار خوبی است با کادرفنی باتجربه که نشان داده که هم سال قبل و هم امسال تیم خوبی بوده، ما هم با تمرکز به این بازی پا می گذاریم.

ربیعی تصریح کرد: شروع خوبی داشتیم، در بازی های داخل خانه ذوب آهن قرعه ای داشته است که با سپاهان، فولاد، گل گهر، استقلال و چند تیم دیگر که فصل قبل جزو 5 تیم اول لیگ بودند باید در نیم فصل اول بازی کنیم؛ بازی های خارج از خانه همه جا سخت است، باید از دل این مسیر در نیم فصل عبور کنیم و برای نیم فصل دوم تیم را ترمیم و تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: نتایج مطلوب فقط ملزم به تیم فنی نیست، نتیجه گیری در فوتبال فاکتور های زیادی دارد که در زمان لازم در خصوص آن صحبت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: تقابل با مس یکی از سخت ترین روزهای مربی گری من است

ربیعی: تقابل با مس یکی از سخت ترین روزهای مربی گری من است