مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:112023-10-05حوادث

جمع آوری 30 معتاد متجاهر در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات این فرماندهی طی روزهای اخیر و جمع آوری 30 نفر از معتادین متجاهر از سطح شهرستان، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک برای زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم اجرا شد.

وی گفت: طی اجرای این طرح طی 24 ساعت گذشته تعداد 30 نفر از معتادان متجاهر و خطرناک توسط ماموران پلیس جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: البته این نوع برخورد قهری با معتادین در مرحله بعدی به نفع خود فرد است چرا که پلیس پس از دستگیری، معتادین را به مراکز ترک و بازپروری جهت داشتن آینده ای بهتر تحویل می دهد.

سرهنگ صارمی جمع آوری معتادان خیابانی و متجاهر را در جهت تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم دانست و عنوان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و یا توضیح مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

پایان کار سارق محتویات خودرو در پردیس وی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار در حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی گشت زنی هدفمند عوامل کلانتری 11 پردیس در شهرستان پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 30 معتاد متجاهر در پردیس

جمع آوری 30 معتاد متجاهر در پردیس