مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-23سياسي

جای دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ما در متون درسی دانش آموزان خالی است


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جای قصه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ما در متون درسی دانش آموزان خالی است.

- با گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ایت الله علی معلمی عصر امروز در گفت وگویی باتبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  جنگ تهاجمی را نامطلوب و جنگ دفاعی را مقدس برشمرد و اظهار کرد:  اگر دوران جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تعبیر می کنیم،  بر اساس آموزه های قرآن است.

وی با بیان اینکه در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی،  با تحریک قدرت های استکباری،  صدام ملعون به طمع افتاد تا به آب و خاک جمهوری اسلامی ایران دست اندازی کند،  افزود:  هدف قدرت های استکباری از همراهی با صدام بر علیه ایران،  سرکوب کردن انقلاب و به سازش کشاندن رهبران انقلابی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  صدام و حزب بعث،  بخش هایی از جنوب و غرب ایران را به اشغال خود درآوردند و در چنین شرایطی که ارتش تهران به ظاهر متلاشی شده بود و سپاه  نهال تازه غرس شده ای محسوب می شد، امداد غیبی خداوند و اراده مردم به کمک آمد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اراده ملت برای دفاع از نظام، ایمان مردم، داشتن پشتوانه عاشورایی و نترسیدن از شهادت،  زمینه ساز پیشبرد  دفاع شد، اظهار کرد: این عوامل دست به دست هم دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ما در متون درسی دانش آموزان خالی است

جای دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ما در متون درسی دانش آموزان خالی است