مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 23:552023-10-03فرهنگي

افزایش 10 برابری بودجه انجمن های هنری استان ها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هم اکنون کشور به سمت عدالت فرهنگی حرکت کرده است، گفت: بودجه مستقل به انجمن های هنری استان ها اختصاص می یابد که ده ها برابر وضعیت بودجه فعلی است.

- ایسنا/گلستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هم اکنون کشور به سمت عدالت فرهنگی حرکت کرده است، گفت: بودجه مستقل به انجمن های هنری استان ها اختصاص می یابد که ده ها برابر وضعیت بودجه فعلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه سه شنبه 11 مهرماه 1402 در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی آیینی و سنتی استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان یکی از مظاهر وحدت و انسجام ملی و مذهبی ایرانیان است.

وی با بیان اینکه گلستان به واسطه حضور مردمانی خونگرم و فرهنگ دوست، نمونه سرزمین تکامل یافته ذیل ایران فرهنگی بزرگ است، ادامه داد: باید برای نعمت وحدت و انسجام اقوام در این استان و اقصی نقاط کشور شاکر خداوند متعال بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به تجربه جدیدی رسید و زحمات بساری برای برگزاری بی نقص آن کشیده شد، افزود: به مرحله ای رسیده ایم که شاهد تحقق شعار عدالت فرهنگی در جای جای کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری بودجه انجمن های هنری استان ها

افزایش 10 برابری بودجه انجمن های هنری استان ها