مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-18اقتصادي

پرونده زمین های وحدت سنندج پس از 23 سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید


با پیگیری های مجدانه استاندار کردستان، پرونده بلاتکلیفی زمین های شهرک وحدت سنندج با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری پایان یافت و لبخند شادی بر لبان دو هزار خانوار سنندجی نشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، 26 مهرماه سال 1402 برای دو هزار خانوار سنندجی یک روز تاریخی و شیرین ترین لحظه پایان سال های انتظار به حساب می آید، آنگاه که استاندار کردستان خبر قطعی موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را رسانه ای کرد، لبخند شادی بر لب خانوارهای منتظر بعد از 23 سال بلاتکلیفی نشست.

استاندار کردستان با قطعیت از تصویب و ابلاغ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران پیرامون موافقت الحاق 130 هکتار زمین به محدوده شهر در محدوه شهرک وحدت سنندج خبر داد و پایان قریب 23 سال بلاتکلیفی و چشم انتظاری دو هزار خانوار سنندجی را رسما اعلام کرد.

اسماعیل زارعی کوشا توضیح داد: در سال 1379 قریب 70 هکتار زمین تفکیک و به صورت خودجوش به اعضای یک تعاونی تحت عنوان شرکت تعاونی لشکر 28 سنندج واگذار می شود، این در حالی است که این اراضی خارج از محدوده شهری قرار داشت و امکان صدور پروانه ساخت و ساز در آن ممکن نبود.

وی عنوان کرد: تلاش های مدیران اجرایی و نظامی استان برای حل این مشکل در این 23 سال برای الحاق این زمین به محدوده شهری سنندج نتیجه بخش نبوده و همچنان سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده زمین های وحدت سنندج پس از 23 سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید

پرونده زمین های وحدت سنندج پس از 23 سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید