مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-22سياسي

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس


شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و رییس امور ایثارگران شهرداری، با خانواده های معظم شهیدان والامقام محمد شکویی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و رییس امور ایثارگران شهرداری، با خانواده های معظم شهیدان والامقام محمد شکویی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفت وگو کرد.

یعقوب هوشیار عصر امروز(یکشنبه، 30 مهر) به همراه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه جلیل باحجب مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز، در دیدارهای جداگانه ای با خانواده معظم شهیدان محمد شکویی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی با بیان این که همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است، افزود: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامی داشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس