مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-08سياسي

طرح های کسب و کار در منطقه سیستان زیر چتر امید


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: در تفاهم نامه این صندوق با استانداری سیستان و بلوچستان، کسب و کارهای منطقه سیستان به صورت ویژه حمایت می شود تا در مواجه با خشکسالی های پیاپی این مشاغل پایدار بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامعلی صمصامی امروز  در بازدید از طرح های منطقه سیستان که با حضور کتایون دوالو سرپرست مدیریت ارزیابی طرح های صندوق انجام شد بیان کرد: منطقه سیستان بیش از دو دهه است که با خشکسالی های پیاپی درگیر است و این موضوع بسیاری از کسب و کارها را یا از بین برده و یا با چالش جدی مواجه ساخته است.

وی با اشاره به رسالت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در مناطق محروم تاکید کرد: این صندوق در کنار مشاغل سیستان حضور دارد و کسانی که بخواهند در این منطقه شغلی ایجاد کنند می توانند از حمایت تسهیلاتی صندوق بهره مند شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اولویت این طرح ها با کسب و کاریست که وابستگی کمی به آب داشته باشند، اظهار داشت: در دو ماه گذشته از محل این تفاهم نامه تاکنون بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مصوب شده است.

صمصامی افزود: بر اساس تفاهم نامه مشترک بین این صندوق و استانداری مقرر شد 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از کسب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های کسب و کار در منطقه سیستان زیر چتر امید

طرح های کسب و کار در منطقه سیستان زیر چتر امید