مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06سياسي

نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است


امام جمعه موقت بوسه با بیان اینکه نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز عشایر و روستا اظهار داشت: عشایر و روستاییان نقش مهمی را در تولید و تأمین نیازهای جامعه دارند که باید به خوبی حمایت شوند.

وی خواستار تلاش همه مسؤولان برای رفع مشکلات عشایر و روستاییان استان شد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های این بخش ضمن جلوگیری از مهاجرت به شهرها می تواند زمینه ساز مهاجرت معکوس به روستاها باشد.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: وقف صدقه جاریه و احسانی ماندگار است و برکات فراوانی را برای واقف و جامعه دارد که تا پس از مرگ نیز ادامه می یابد.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت از اهمیت فراوانی برخوردار است و نیروهای نظامی و انتظامی با تلاش شبانه روزی نقش مهمی در این زمینه دارند که باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است

نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است