مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-28سياسي

سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی آستارا معرفی شد


حسن هاشمی در آیینی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

- ایسنا/گیلان حسن هاشمی در آیینی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان امروز 6 مهرماه در آیین معارفه سرپرست جدید کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا با بیان اینکه تغییر و تحول منشاء خیر و برکت است و تغییر در یک مجموعه به منظور بهره گیری از ظرفیت های نو و اجرای برنامه های جدید است اظهار کرد: اولین کتابخانه استان گیلان در شهرستان آستارا افتتاح شد و در تاریخ کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه آستارا سومین رتبه را دارد.

وی با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و ضرورت تامین زیرساخت های لازم در این حوزه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری گفت: نیازمند حمایت بیشتر فرمانداری ها و شهرداری ها به لحاظ مالی هستیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگی شهرستان مرزی آستارا افزود: وظیفه خطیر متولیان حوزه فرهنگ این است که باید با برنامه ریزی و تلاش مناسب در راستای اعتلای شاخص های فرهنگی استان گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی آستارا معرفی شد

سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی آستارا معرفی شد