مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:112023-10-19اجتماعي

سازه های بتنی مرز منابع ملی و املاک مردم را در مهدی شهر مشخص می کند


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از نصب سازه های بتنی برای تعین مرز منابع ملی و املاک مردم در مهدی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حمیدرضا عبدوس، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان مهدی شهر عنوان کرد: از سال 94 تاکنون، 27 کیلومتر سازه بتنی بنچ مارک در مرز منابع ملی و مستنثیات اشخاص شهرستان مهدی شهر نصب شده است.

وی گفت: از مزایای این پروژه، می توان به مشخص شدن حدومرز اراضی ملی و مستثنیات قانونی اشخاص، جلوگیری از تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی، تسریع در پاسخگویی به استعلام ها، توجیه اقتصادی و فنی مناسب، کاهش تخلفات و تشکیل پرونده های تخلف، تسریع در اجرای مأموریت های محوله به یگان حفاظت، کاهش نیروی انسانی لازم برای حفاظت عرصه، قابلیت اجرا در کلیه شرایط آب وهوایی کشور و نیز امکان مشارکت سازمان های مردم نهاد (NGO) در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی اشاره کرد.

فقط 10 درصد مرزها تفکیک شد حیدر واحدمطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر نیز با اشاره به نصب بیش از 234 عدد بنچ مارک در مرز منابع ملی و مستثنیات اشخاص در شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: این تعداد به طول 27 کیلومتر نصب شده که ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های بتنی مرز منابع ملی و املاک مردم را در مهدی شهر مشخص می کند

سازه های بتنی مرز منابع ملی و املاک مردم را در مهدی شهر مشخص می کند