مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-10سياسي

اجرای دوره های بصیرت افزایی در فراجا با هدف تربیت نیرو در تراز انقلاب


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آگاهی افزایی در فراجا گفت: هدف این است که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نیروی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آگاهی افزایی در فراجا گفت: هدف این است که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نیروی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی امروز، 18 مهر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته انتظامی، اظهار کرد: هفته انتظامی امسال به نام شهروند قانونمدار و پلیس خدمتگزار نامگذاری شده، بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت ملی کشور است و همه ما باید حمایت کنیم و پشتیبان خوبی برای نیرو باشیم.

وی با بیان اینکه فراجا از ابتدای امسال تاکنون 51 شهید عرصه نظم و امنیت تقدیم کرده است و در خصوص نقش عقیدتی سیاسی در فراجا، افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری حضور مجموعه ای به نام عقیدتی سیاسی از برکات عالم بوده و نقش روحانیون در عقیدتی سیاسی نقش هدایت و دست گیری است.

اسدی ارجمندی در خصوص شرح وظیفه عقیدتی سیاسی در فراجا تصریح کرد: نظارت بر حفظ و اجرای موازین شرعی، ارائه آموزش های عقیدتی و تربیتی، افزایش مسائل سیاسی روز، ارتقای بینش دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوره های بصیرت افزایی در فراجا با هدف تربیت نیرو در تراز انقلاب

اجرای دوره های بصیرت افزایی در فراجا با هدف تربیت نیرو در تراز انقلاب