مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-15بين الملل

اهمیت سپردن کودکان بی سرپرست به خانواده ها/ 20 دستگاه در حوزه کودکان مسئولیت دارند


وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت سپردن کودکان بدسرپرست و بی سرپرست به خانواده ها، گفت: برخی خانواده ها حاضر نیستند کودک معلول و بیمار را برای همیشه به عنوان فرزندخواندگی بپذیرند اما حاضرند این کودکان را سرپرستی کنند.

- وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت سپردن کودکان بدسرپرست و بی سرپرست به خانواده ها، گفت: برخی خانواده ها حاضر نیستند کودک معلول و بیمار را برای همیشه به عنوان فرزندخواندگی بپذیرند اما حاضرند این کودکان را سرپرستی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین حسین رحیمی در مراسم افتتاح اولین مجتمع شوق زندگی استان تهران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر حدود 700 کودک را کشت، این جنایت را محکوم می کنیم و از کنوانسیون بین المللی حقوق کودک انتظار داریم این جنایت را محکوم کرده و هرکاری که برای توقف آن ممکن است را انجام دهند.

وی با اشاره به قانون کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست و قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، توضیح داد: طبق این قوانین حدود 20 دستگاه اجرایی مسئولیت مستقیم در این خصوص دارند که این امر نیازمند هماهنگی بین این دستگاه ها است.

وزیر دادگستری با اشاره به اقتتاح مجتمع شوق زندگی در تهران، تصریح کرد: روشی که امروز در این مجتمع به کار گرفته می شود، روشی نوین برای هماهنگی بین دستگاه های متولی در این زمینه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت سپردن کودکان بی سرپرست به خانواده ها/ 20 دستگاه در حوزه کودکان مسئولیت دارند

اهمیت سپردن کودکان بی سرپرست به خانواده ها/ 20 دستگاه در حوزه کودکان مسئولیت دارند