مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-01بين الملل

افتتاح یک تونل جدید در زیر مسجدالاقصی در سایه تداوم تجاوز شهرک نشینان


همزمان با افتتاح یک تونل جدید در زیر مسجدالاقصی در راستای یهودی سازی آن، صبح امروز ده ها شهرک نشین صهیونیست، برای چندمین روز متوالی به بهانه اعیاد یهودی، -   در مقابل فلسطینی ها نیز در قدس نیز طی فراخوان هایی خواستار حضور حداکثری در مسجد الاقصی برای مقابله با توطئه های اشغالگران اسراییلی علیه این مکان مقدس شدند.

تعرض 4492 شهرک نشین به مسجدالاقصی در ماه سپتامبر تجاوزات و حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مقدسات فلسطین و در رأس آن مسجد الاقصی در ماه سپتامبر گذشته همچنان ادامه داشت و بر اساس آمار موجود، در مجموع چهار هزار و 492 شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شده و مراسم تلمودی را در آن برگزار کردند.

هیأت فلسطینی مقابله با یهودی سازی در قدس اشغالی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به هر شیوه ای به دنبال پیشبرد و اجرای طرح های یهودی سازی مسجد الاقصی و قدس است و پروژه عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی نیز این روند را تسریع کرده است.

  افتتاح تونل جدید در زیر مسجدالاقصی     از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی، تونل تازه ای را در زیر مسجد الاقصی افتتاح کرده است.

این تونل به طول 200 متر و 12 متر ارتفاع، از منطقه باب المغاربه در شهرک سلوان شروع شده و به سمت صحن براق و از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک تونل جدید در زیر مسجدالاقصی در سایه تداوم تجاوز شهرک نشینان

افتتاح یک تونل جدید در زیر مسجدالاقصی در سایه تداوم تجاوز شهرک نشینان