مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-10سياسي

اهمیت پروژه زیرگذر گویم با توجه به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان


شهردار شیراز با اشاره به افتتاح قریب الوقوع آزادراه شیراز ـ اصفهان در سفر ریاست جمهوری، اهمیت پروژه زیرگذر گویم را در این راستا یادآور شد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به افتتاح قریب الوقوع آزادراه شیراز ـ اصفهان در سفر ریاست جمهوری، اهمیت پروژه زیرگذر گویم را در این راستا یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 18 مهرماه طی بازدید از پروژه زیرگذر گویم، این پروژه را یک پروژه مهم و حیاتی در محور شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیل گر گره ترافیکی شمال و شمال غرب عنوان کرد و اهمیت آن را با توجه به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به فارس یادآور شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، از فعالیت چند جبهه کارهای عمرانی همزمان در این پروژه نظیر دیوارگذاری، شمع گذاری، خاک برداری، روسازی، آرماتوربندی خبر داد.

شهردار شیراز با اشاره به حجم تردد وسایل نقلیه و عبور مردم از این محور شریانی اظهار کرد: راه های فرعی و مسیرهای دسترسی به آزادراه شیراز ـ اصفهان از جهات مختلف بررسی شده است.

وی یادآور شد: روزهای سخت پروژه گذشته و تملک ها انجام شده و با جابجایی تأسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری شاهد پیشرفت پروژه نسبت به قبل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت پروژه زیرگذر گویم با توجه به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان

اهمیت پروژه زیرگذر گویم با توجه به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان