مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-15حوادث

زلزله 5.3 ریشتری «مشراگه» خوزستان را لرزاند


هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست اما لازم است مردم هوشیاری و آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات منتشر شده در این خصوص توجهی نکنند.

- دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 5.

3 ریشتر شهر مشراگه از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر را لرزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در عمق 13 کیلومتری از سطح زمین، در طول جغرافیایی 49.

43 و عرض جغرافیایی 31.

08 در ساعت 14:45 دقیقه رخ داده است.

کانون این زمین لرزه در 7 کیلومتری مشراگه، 20 کیلومتری رامشیر و 28 کیلومتری رامهرمز بوده و هنوز اطلاعی از خسارت های احتمالی آن در دست نیست.

این زمین لرزه در بیشتر نقاط استان از جمله آبادان، هفتکل و ماهشهر احساس شد و هنوز اطلاعاتی در خصوص خسارت های احتمالی وقوع این زلزله در استان اعلام نشده است.

اعزام تیم های ارزیاب و آماده باش هلال احمر صادق محمودی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم های ارزیاب این جمعیت به مناطق تحت تاثیر زلزله خبر داد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر در استان خوزستان به حالت آماده باش درآمدند، گفت: همچنین سه تیم ارزیاب از سوی جمعیت هلال احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستا های نزدیک کانون زلزله اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله 5.3 ریشتری «مشراگه» خوزستان را لرزاند

زلزله 5.3 ریشتری «مشراگه» خوزستان را لرزاند