مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-15فرهنگي

قاتلی که مهرجویی را از «دایره مینا» خارج کرد


در پی انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش ، اطلاع رسانی از بعد هنری و سینمایی خارج شد و به سرویس های حوادث و قضایی رسانه ها کشید و همچنین به تازگی خبر رسید که مدیران سینمایی به محل حادثه رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حادثه ناگوار قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، معاونین و مدیران سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل واقعه با مقامات قضایی و انتظامی استان البرز دیدار و گفت وگو کردند.

بر پایه این خبر، پس از اطلاع از حادثه، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی، مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن حضور در محل وقوع حادثه و تشکیل جلسه، پیگیر ابعاد این جنایت شدند.

مدیران وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در گفت وگو با رییس کل دادگستری استان البزر، فرماندهی کل انتظامی استان البرز و همچنین مقامات قضایی و انتظامی حاضر در محل خواستار پیگیری همه جانبه این حادثه تا روشن شدن کامل ابعاد آن شدند.

کمتر از 24 ساعت از این حادثه گذشته است که خبرهای زیادی مخابره شدو با هم بخشی از آنها را که در ایسنا در بخش های حوادث و قضایی مخابره شد بصورت تیتروار مرور می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلی که مهرجویی را از «دایره مینا» خارج کرد

قاتلی که مهرجویی را از «دایره مینا» خارج کرد