مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-17اقتصادي

از تبدیل شدن ایران به هاب کود پتاس بلاروس تا واردات گوشت و صادرات مرغ


یکی از زمینه های که دو کشور ایران و بلاروس می توانند همکاری های مشترک بسیاری داشته باشند بخش کشاورزی است که البته پیش از این نیز این همکاری ها در زمینه واردات و صادرات میان این دو کشور وجود داشت؛ - یکی از زمینه های که دو کشور ایران و بلاروس می توانند همکاری های مشترک بسیاری داشته باشند بخش کشاورزی است که البته پیش از این نیز این همکاری ها در زمینه واردات و صادرات میان این دو کشور وجود داشت؛ به طوری که ارزش صادرات به بلاروس در حوزه کشاورزی، حدود 8 میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش کودهای شیمیایی ایران آمادگی دارد مراحل نهایی تبدیل شدن ایران به هاب منطقه ای کود پتاس بلاروس با هدف صادرات به کشورهای همسایه و بازارهای هدف را طی کند.

وزیر جهادکشاورزی نیز روزهای گذشته در این خصوص اعلام کرد که ظرفیت بلاروس در تولید کودهای کشاورزی به ویژه کود پتاس بسیار قابل توجه است به شکلی که یکی از منابع اصلی تأمین این کود برای کشور ما و برای کشورهای آسیای جنوب شرقی به ویژه هند و .

به شمار می آید.

با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی کشورهای غربی برای صادرات بلاروس از طریق بنادر اروپایی، پیشنهاد داده ایم می توان با برنامه ریزی مناسب نقش فعال و موثری در زمینه تغییر مسیر صادرات کود بلاروس از اروپا به ایران ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تبدیل شدن ایران به هاب کود پتاس بلاروس تا واردات گوشت و صادرات مرغ

از تبدیل شدن ایران به هاب کود پتاس بلاروس تا واردات گوشت و صادرات مرغ