مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-26دانش

عرضه قلم های تزریق دارو توسط محققان کشور در نمایشگاه «ایران فارما»


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تکیه بر فناوری داخلی موفق به تولید و عرضه قلم های تزریق انسولین و داروهای هورمونی شده اند که این فناوری ها در نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) عرضه می شوند.

- عرضه قلم های تزریق دارو توسط محققان کشور در نمایشگاه ایران فارما محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تکیه بر فناوری داخلی موفق به تولید و عرضه قلم های تزریق انسولین و داروهای هورمونی شده اند که این فناوری ها در نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) عرضه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا صادقی، دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) که از 5 تا 7 مهرماه جاری در محل مصلای تهران برگزار می شود، اظهار کرد: سلامت بیش از یک میلیون شهروند دیابتی در کشور وابسته به تزریق روزانه انسولین است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به 4 سال فعالیت تحقیقاتی و صنعتی در حوزه ساخت و تولید انبوه قلم های تزریق دارو گفت: در سال های اخیر انسولین و بسیاری از داروهای تزریقی دیگر به جای سرنگ های سنتی با قلم های آماده مصرف در اختیار بیماران قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه قلم های تزریق دارو توسط محققان کشور در نمایشگاه «ایران فارما»

عرضه قلم های تزریق دارو توسط محققان کشور در نمایشگاه «ایران فارما»