مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-04سياسي

برپایی 110 غرفه در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان خبر داد.

سرهنگ کامران کریمی چهارشنبه 12 مهر در جمع خبرنگاران، افزود: این نمایشگاه شنبه 15 مهرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با جنگ و دشمن، یکی از ابزارهای مناسب برگزاری یادواره های شهداست که منش و راه شهدا، ایثارگران و آزادگان را به نسل های آینده منتقل می کند به طوریکه با حمایت مسئولان ارشد استان، دومین کنگره ملی 8000 شهید استان به بهترین نحو در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ذیل این رویداد برگزار می شود، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن مکتوبات این فرهنگ ناب به دست مردم، ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه آثار دفاع مقدس و فضاسازی و حاکم کردن فرهنگ شهادت طلبی برای مقابله با جریان انحرافی از اهداف برپایی این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 110 غرفه در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

برپایی 110 غرفه در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان