مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-16بين الملل

درخواست فرافکنانه آلمان از ایران


دولت آلمان که خود از حامیان صهیونیست ها در جریان حمله جنایتکارانه این رژیم علیه غیر نظامیان بی دفاع فلسطینی در غزه به شمار می آید از ایران خواست تا درگیری میان اسراییل و حماس را شعله ور نکند.

- دولت آلمان که خود از حامیان صهیونیست ها در جریان حمله جنایتکارانه این رژیم علیه غیر نظامیان بی دفاع فلسطینی در غزه به شمار می آید از ایران خواست تا درگیری میان اسراییل و حماس را شعله ور نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سباستین فیشر، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان امروز (دوشنبه) با فرافکنی درباره آنچه که به واقع موجب روشن شدن آتش درگیری میان جبهه مقاومت فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی شده است از ایران خواست تا به شعله ور شدن این درگیری ها دامن نزند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان گفت: هرکسی که می خواهد در این شرایط با آتش بازی کند و هیزم به این آتش بیندازد یا به طریق دیگری آتش را شعله ور کند، باید کمی فکر کند، زیرا ما با یک درگیری منطقه ای بالقوه بزرگ روبرو هستیم.

حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی در حالی ادامه دارد که بر اساس آمارها شمار شهدای حملات چند روز گذشته علیه مردم نوار غزه به بیش از 2670 نفر رسیده است که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرافکنانه آلمان از ایران

درخواست فرافکنانه آلمان از ایران