مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-20اقتصادي

برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی قرقیزستان و ایران


سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی همکاری های تجاری، اقتصادی، علمی، فنی و فرهنگی ایران و قرقیزستان در «بیشکک» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی همکاری های تجاری، اقتصادی، علمی، فنی و فرهنگی به ریاست دانیار امانگلدیف وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان و محمدعلی نیکبخت وزیر کشاورزی ایران در بیشکک برگزار شد.

  در این نشست تخصصی با حضور قنات عبدالرحمانوف معاون وزیر اقتصاد و بازرگانی  قرقیزستان موضوعات همکاری های دوجانبه سودمند دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست طرفین پروتکلی را  که شامل همکاری اقتصادی، تجارت و سرمایه گذاری، مناطق آزاد اقتصادی، کشاورزی، گمرک، انرژی، حمل و نقل و لجستیک، علم، فرهنگ و گردشگری، محیط زیست، صنعت حلال و همچنین همکاری های بین منطقه ای می باشد را امضا خواهند کرد.

در حاشیه این نشست امانگلدیف و نیکبخت با یکدیگر دیدار و با اشاره به اینکه این دو کشور سابقه طولانی دوستی و همکاری دارند، ابراز امیدواری کرد که نشست امروز به تقویت روابط دو کشور و گسترش همکاری ها در بالاترین سطح  وهمکاری های کارشناسی و همچنین بین تجارت و ساختارهای قرقیزستان و ایران کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی قرقیزستان و ایران

برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی قرقیزستان و ایران