مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-08سياسي

راهیابی 31 نفر از ایلام به مسابقات قرآنی کشوری


در مرحله استانی مسابقات قرآنی 51 نفر شرکت نموده که از این تعداد 13 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، امروز یکشنبه در آیین تجلیل از یاوران وقف و برندگان چهل و ششمین مسابقات قرآنی استان ایلام، با گرامیداشت هفته نیرو انتظامی و هفته وقف گفت: وقف صدقه جاریه است و انفاقی است که برای عموم مردم فایده دارد.

وی با اشاره به اینکه، مسلمانان به اشکال گوناگون به این امر مقدس تشویق شده اند، افزود: وقف هدیه ای بی منت برای دیگران و رحمتی بی پایان برای واقف است.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ادامه داد: امسال براساس تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور، روز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) به عنوان آغاز هفته وقت انتخاب شد و امروز آخرین روز این هفته است.

  حجت السلام عزیزی خاطرنشان کرد: این همایش در راستای تجلیل از موکب داران استان ایلام در ایام اربعین و همچنین برگزیدگان چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی و شهرستانی برپا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کشور تعداد 360 موکب در ایام اربعین به زائران خدمت کردند، گفت: از این تعداد 12 موکب از اداره کل اوقاف استان فعالیت داشته و استان های گلستان، گیلان، اصفهان، خراسان شمالی و سمنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 31 نفر از ایلام به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 31 نفر از ایلام به مسابقات قرآنی کشوری