مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-09سياسي

1700 شهید ارتش در همدان برای کشور افتخار آفریدند


فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند گفت: بیش از 1700 شهید ارتش در استان داریم که برای کشور افتخار آفریدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر اسدی امشب در دومین از روز کنگره 8 هزار شهید استان همدان ضمن درود به روح پاک شهدا و با بیان اینکه شهدا جان و تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت آرامش باشیم اظهار کرد: شهدا در عصر خود کار حسینی کردند.

وی با سلام بر شهدای سوباشی که تا لحظه آخر در دفاع از کشور در سایت رادار سوباشی مقابل دشمن ایستادند گفت: من از دیار شهدا سوباشی، پایگاه شهید نوژه و تیپ 316 اینجا در بین مردم عزیز قرار دارم و یاد شهدای عزیز را که برای ما افتخار آفریدند گرامی می دارم.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه هیچگاه دلاوری های شهدای در عملیات اچ سه و کمان 99 را از یاد نخواهیم برد گریزی به برنامه های انجام شده در کنگره شهدا زد و افزود: از سال 1400 که زمینه برگزاری کنگره شهدای استان آغاز شد ما هم در کنار نیروهای مسلح و آحاد مردم بودیم تا در برگزاری این کنگره سهم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اثربخشی برنامه های کنگره تاکید داشتند بنابراین ما به سمت برگزاری یادواره ها و مراسم گرامیداشت و امداد و نجات و خدمات پزشکی در مدارس و در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 شهید ارتش در همدان برای کشور افتخار آفریدند

1700 شهید ارتش در همدان برای کشور افتخار آفریدند