مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-25بين الملل

باکو: دو نظامی جمهوری آذربایجان در انفجار قره باغ کشته شدند


وزارت دفاع جمهوری آذربایجان گفته است که دو نظامی این کشور در انفجار مین هایی که نیروهای مسلح ارمنستان در قره باغ کار گذاشته بودند، کشته و یک نظامی دیگر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که دو سرباز این کشور بر اثر برخورد کامیون نظامی اشان به یک مین ضدتانک که نیروهای ارمنستان در منطقه قره باغ کاشته بودند، کشته شدند و یک نظامی دیگر نیز زخمی شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه ای اعلام کرد که کامیون نظامی جمهوری آذربایجان در ساعت 17:35 روز یکشنبه به وقت محلی (13:35 به وقت گرینویچ) به یک مین برخورد کرد.

این بیانیه می افزاید، در انفجار یک مین ضدتانک که نیروهای ارمنستانی در مسیر مواضع جمهوری آذربایجان با اهداف تروریستی کاشته شده بود، دو نظامی جمهوری آذربایجان به نام های اکرم شادمانوف و تورال سیدوف کشته شدند و الوین علی اف نیز زخمی شد.

در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است که وضعیت علی اف وخیم است.

  تحقیقات درباره حادثه فوق آغاز شده است و به مردم محلی هشدار داده شده است که تا زمان پاکسازی منطقه از مین ها، وارد مناطق آزاد شده نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو: دو نظامی جمهوری آذربایجان در انفجار قره باغ کشته شدند

باکو: دو نظامی جمهوری آذربایجان در انفجار قره باغ کشته شدند