مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-04اقتصادي

تحویل 100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا 3 ماه آینده


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل 100 واحد از پروژه 1680 واحدی اهواز برای جابه جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت 3 ماه آینده خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل 100 واحد از پروژه 1680 واحدی اهواز برای جابه جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت 3 ماه آینده خبر داد و گفت: تا زمانی که زیرساخت ها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد.

محمد آیینی امروز 12 مهرماه در حاشیه بازدید از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز اظهار کرد: برای بافت های فرسوده و پهنه های خطر مثل منطقه منبع آب دو برنامه اجرایی در دستور کار است تا مشکلات چنین مناطقی حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در منطقه ای مثل منبع آب امکان زندگی نیست، افزود: برای چنین منطقه ای برنامه ای داریم تا ساکنان این خانه ها را جابه جا کنیم.

برای دیگر مناطق بحث ساماندهی منطقه از جمله آسفالت معابر و.

در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت بازآفریی شهری ایران در خصوص اجرای پروژه 1680 واحدی برای جابه جایی ساکنان منطقه پهنه خطر منبع آب اهواز، گفت: برای ساخت این واحدها همه مجموعه ها پای کار آمده اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحدها ساکن می شوند مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا 3 ماه آینده

تحویل 100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا 3 ماه آینده