مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:472023-10-07اقتصادي

کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاینات


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات گفت: همزمان با آغاز فصل گردشگری خراسان جنوبی و فصل برداشت یاقوت سرخ از مزارع این شهرستان دورهمی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات،  حمید عباس زاده، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با آغاز فصل گردشگری خراسان جنوبی، هفته گردشگری و فصل برداشت یاقوت سرخ از مزارع شهرستان قاینات به عنوان پایتخت زرشک و زعفران جهان، دورهمی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاین برگزار شد.

  وی بیان کرد: حدود 40 دستگاه خودرو کمپر و کاروان و بیش از 80 میهمان و فعال حوزه گردشگری در این رویداد شرکت داشتند که با استقبال کم نظیر و پرشور همشهریان و علاقمندان همراه بود.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات افزود: پس از استقرار کمپر و کاروان ها در منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر، آشنایی بازدیدکنندگان با ویژگی های خودروهای کمپر و کاروان، بازدید میهمانان از مسجد جامع، بنای بوذرجمهر، موزه ها و برخی دیگر از آثار تاریخی همراه با توضیحات کارشناس اداره و.

از جمله برنامه های این رویداد ویژه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاینات

کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاینات