مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-04سياسي

22 هزار واحد مسکن توسط خیرین در کشور احداث می شود


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از 22 هزار واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن ساز در کشور احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در سرعین، اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز در کشور اقدامی بسیار شایسته و مناسب بود که توسط مرحوم محلاتی و تابش بنیان گذاری شد و امروز در کشور شاهد ساخت مسکن توسط خیرین هستیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین مسکن ساز در احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان جهاد اکبر انجام می دهند، تصریح کرد: ساخت 700 واحد مسکن خیرین در استان اردبیل جای مباهات است و امروز مشاهده می کنیم که این اقدام بسیار ارزشمند در تمام کشور ساری و جاری است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت مسکن برای نیازمندان در واقع تأمین سرپناه و حفظ آبروی این خانواده ها است، گفت: به حمدالله در حال حاضر این طرح در کشور نهادینه شده و خیرین در ساخت مسکن در کشور پیشقدم هستند.

حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: بیش از 22 هزار واحد مسکونی در کشور توسط خیرین در حال اجرا است که ما آینده این اقدام بنیاد مسکن را در اجرای طرح های توسعه ای مسکن روشن می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار واحد مسکن توسط خیرین در کشور احداث می شود

22 هزار واحد مسکن توسط خیرین در کشور احداث می شود